Een eeuwen oude vraag waar het antwoord niet altijd even simpel op is.
Flyeren? Radio reclame? Online adverteren? of één van de vele andere mogelijkheden?
Het juiste antwoord op uw vraag is vaak een combinatie van meerdere kanalen, zo op
elkaar afgestemd dat ze elkaar aanvullen en samen een sterke overtuiging op uw klanten
hebben. Door goed na te denken over doelgroep, afzetgebied, kosten en conversie ratio's
kom je tot een compleet en effectief plan dat werkt! Iets waar ik u graag bij help.
Met een flinke bundel kennis van zowel marketing als psychologie en in de loop der jaren
opgedane ervaring kan ik u hier zeker mee helpen. Het ontwerpen van promotie materiaal
gaat verder dan het gebruik van kleuren, vormen en tekst. Het gaat om het vormen van een
doordachte boodschap en die op de juiste plaats en manier ten gehore brengen.
Wilt u een nieuwe campagne beginnen, of heeft uw lopende campagne te weinig resultaat?
Stuur mij dan vrijblijvend een mailtje, ik ben er van overtuigd dat ik u verder kan
helpen!